Központi telefonos hibabejelentés: +36 1 225 8388

Kiadó iroda a Zsolt Udvarban

Budapest budai oldalának egyik jellegzetes helyén, a Naphegyen, kiváló infrastuktúrával rendelkező irodaházunk, két épületben, 6 emeleten kínál kiadó irodahelyiségeket. Kiadó irodaterületek a Zsolt Udvar "A" és "B" épületében. 

A Mészáros utca 58 "A" és "B" szám alatti irodaházak alkalmasak a legkorszerűbb irodai feladatok ellátására. Az épületek alatt külön bejáratú kétszintes mélygarázs húzódik.
Az épület 2000-es átadása után folyamatosan karbantartott, az állagvédelem keretében 2012-14 között jelentős elemekben is megújult a B épület.
A Mészáros utca átmenő forgalma, az építészeti minőség és a természetbarát építészeti elemek együttese. A Zsolt Udvar lakópark számos szolgáltatást tud nyújtani, ami szintén értéknövelő tényező.

BÉRELHETŐ IRODATERÜLETEK:
A épület: VI.-VII. emelet 452,00 m2
B. épület: IV. emelet 362,20 m2
Közös területi arány: + 6 %
Bérleti időszak: Irányadó bérleti időtartam: határozott 3 év.
Bérleti időszak kezdete: Akár azonnal költözhető a terület 2021. 1 negyedév során, ha az irodaterületet jelen méretében és elrendezésben kívánják bérelni.
Bérleti feltételek: Átalakítás esetén a meglévő szerkezetek kibontása és a megállapodott új alaprajzi elrendezés kialakítása kb. 6-8 hetet vesz igénybe a megrendeléstől számítva. Egy idei megállapodás esetén is leghamarabb március 1-től lehet az irodaterületre beköltözni. Az átalakítás költségeinek finanszírozása bérlő igények alapján Bérlő költségviselése mellett történhet meg.

Bérleti díj:
Irodahelyiség bérleti díja jelen elrendezésben 11,0 Euro/hó/m2
Raktár helyiség 6,5 Euro/hó/m2
Parkoló mélygarázsban 90,0 Euro/beálló/hó
Az árak nem tarmtalmazzák az ÁFÁ-t
A bérleti díj megtekintett, jelen alaprajzi kialakítás esetén érvényes. Abban az esetben, ha bérlő átalakítási munkálatokat végeztet bérbeadóval az épületben, úgy a bérleti díj módosul, vagy az átépítési munkálatok költsége Bérlőt terheli teljes egészében.

Üzemeltetési költségek:

3,5 Euro/m2/hó+ ÁFA, ez tartalmazza az alábbi szolgáltatásokat:
- az épület, a közös területek kamerás 24 órás őrzés védelme, a kártyás beléptető rendszer felügyelete a garázs bejáratánál
- a közös területek teljes takarítása: napi, heti és negyedéves rendszerességgel
- az épület gondnoki szolgálata, lift mentési ügylet, tűzvédelmi és gépészeti épület-felügyelet
- napi karbantartás, folyamatos jelenléttel
- szemételszállítás (konyha, közlekedő és vizes csoport, szelektív hulladékgyűjtési program)
- épületbiztosítás felelősségbiztosítással (a bérlelt terület berendezési tárgyaira ez nem terjed ki)
- közös képviseleti díj, Zsolt udvari közös költségek, kert és járda takarítás, karbantartás, garázs takarítás
- rezsiköltségek (víz, gáz, elektromos áram a lehetőség szerint minden energiatakarékossági szempont figyelembevételével)
Az üzemeltetési díj nem tartalmazza a közüzemi költségek közül a telefon és egyéb telefonos szolgáltatás költségeit. Szintén nem tartalmazza a vizes blokkokban elhelyezett higiéniás termékeket, és a bérelt terület takarításának költségeit.

FOTÓGALÉRIA:
 


 
Vissza a hírekhez
 
Buda-Office Kft.

A FELADAT AZ ELSŐ HELYEN ...

1026 Budapest, Gábor Áron u. 25.
Központi irodai telefonszám: +36 1 214 1087 (9-16h)
Központi telefonos hibabejelentés: +36 1 225 8388 (Zsolt-Udvar Irodaház porta, 0-24h)
Értékesítés, általános megkeresések: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hibabejelentés, ügyféli megkeresések: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Buda-Office Kft. - BUDA OFFICE Budapest, irodák és lakóházak karbantartása, üzemeltetése
A mi weboldalunk is használ cookie-kat a kellemesebb felhasználói élmény biztosítása érdekében. Az “Értem” gomb megnyomásával hozzájárulását adja a cookie-k alkalmazásához.
» További információk, adatkezelési tájékoztatónk megtekintése