Hibabejentési űrlap
The maximum file size is 5mb (jpg, jpeg, pdf, doc)
  • Projektmenedzsment

    Projektmenedzsment

spacerProjekt menedzsment: a feladatirányítás optimálisan megszervezhető megfelelő szakember háttérrel, állandó beszállítói partnerek bevonásával.
Az általános létesítmény ( irodaépületek, szálloda és a lakóházak) gazdálkodási feladatokon túl bizonyos esetekben az ingatlantulajdonost terheli az optimalizált üzleti működés elérésének feladata. A létesítménygazdálkodást az ingatlan optimális hasznosítási programját tartalmazza. Ennek révén az ingatlan elérheti az elvárt működési bevételeket mind a bérleti díj, mind az üzemeltetési díj szegmensben.

Reális cél a rentabilitás fokozása, valamint a cash-flow javítása. A hosszú-távú befektetési lehetőségek biztosítása.
A hasznosítási program révén elérhető a megfelelő üzleti modell, kiterjedt ügynökségi kapcsolatokkal és a marketing opcióval a sikeres feladatellátás biztosítható.


MŰSZAKI ÁLLAPOTFELMÉRÉS

MŰSZAKI ÁLLAPOTFELMÉRÉS

  • Épületfelmérés, építészeti terv feldolgozás (létesítménykezelő szoftver alkalmazás részére)
  • Épületgépészeti felmérés (kazánfelmérés, légtechnika, hűtési rendszer, energiatakarékos megoldások- napkollektor elhelyezés,vízellátás, csatorna)
  • Elektromos rendszer felmérés (energiatakarékos rendszerek napelemes rendszer bővítés, világítás felújítási program, szünetmentes betáplálás)
  • Tűzvédelmi műleírás (tűzvédelmi berendezések felügyelete, karbantartása) tűzvédelmi utasítás
IRODATÉR / ÜZLETTÉR KIALAKÍTÁSA

IRODATÉR / ÜZLETTÉR KIALAKÍTÁSA

  • Építészeti tervezés, koncepcióterv, kiviteli tervek
  • Belsőépítészeti tervek (3D látványtervek / 4D virtuális túra)
  • Szakági tervek (gépész, elektromos, statikus)
  • Kiviteli folyamat modellezés (építés ütemterv, erőforrás ütemterv)
  • Költségvetési kiírás, tendereztetés, kiviteli költségvetés
  • Projektmenedzsment, felelős műszaki vezetés, műszaki ellenőrzés
  • Kivitelezés szervezés, kivitelezés irányítás, átadás-átvételi folyamat
INGATLANGAZDÁLKODÁS

INGATLANGAZDÁLKODÁS

  • Bérirodaház bérlői kapcsolattartás (megbízó-képviselet)
  • Stratégiai tanácsadás, üzleti terv: hasznosítási program
  • Hasznosítási program: marketing, ügynökségi munka, ingatlanképviselet: helyszíni és a virtuális bemutatók (ingatlanügynökség partnerekkel)
  • Ügyfélkapcsolat: építészeti kialakítás tervezés,
  • Ügyfélkapcsolat: bérleti feltételrendszer, terület-kimutatás, projekt-menedzsment
ENERGETIKAI PROGRAMOZÁS

ENERGETIKAI PROGRAMOZÁS

  • Energetikai besorolás, energetikai tanúsítás,
  • ZÖLD irodaház tanúsítási program előkészítés (BREEAM) független tanúsító szervezet bevonásával
  • Meglévő rendszerek felülvizsgálata új rendszerek telepítésének előkészülete (terv, költségvetés, kivitelezés irányítás)

Felkeltettük érdeklődését?

Kérjen ingyenes árajánlatot a Kapcsolat oldalon található űrlap segítségével!

Árajánlat kérése
Buda-Office Kft.

A FELADAT AZ ELSŐ HELYEN ...

1026 Budapest, Gábor Áron u. 25.
Központi irodai telefonszám: +36 1 214 1087 (9-16h)
Központi telefonos hibabejelentés: +36 1 225 8388 (Zsolt-Udvar Irodaház porta, 0-24h)
Értékesítés, általános megkeresések: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hibabejelentés, ügyféli megkeresések: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Buda-Office Kft. - BUDA OFFICE Budapest, irodák és lakóházak karbantartása, üzemeltetése
A mi weboldalunk is használ cookie-kat a kellemesebb felhasználói élmény biztosítása érdekében. Az “Értem” gomb megnyomásával hozzájárulását adja a cookie-k alkalmazásához.
» További információk, adatkezelési tájékoztatónk megtekintése
ÉRTEM