A sikeres marketing stratégia eredménye
A Buda-office Kft. sikeres marketing stratégiájának eredménye, hogy a Zsolt-udvar Irodaházban és a Gábor Áron 25 irodában több sikeres bérbeadás történt.2021 negyedik negyedévben, így az ingatlanjainkban az üresedés mértéke a piaci átlag alatti. Köszöntjük új bérlőinket!
A bérlőinkkel közösen megtervezett új irodák a pandémia utáni kérdésekre jó válaszokat tudtak adni, az igényeket kielégítették: egyedi alaprajzi elrendezésekkel, szeparált, szellős irodaterekkel és jól szellőztetett, megújult gépészettel. A bérleményeken belül a fejlesztés nemcsak az irodák funkcionális igények megoldásában és belsőépítészetében jelent meg, hanem a közösségi terekre is kiterjedt, szintenkénti új vizes csoportok és teakonyhák megújításával is együtt járt. A munka ugyanakkor nem áll meg, a következő egy évben további fejlesztéseket készít elő a tulajdonos Buda-office Kft. A garázsbejáratoknál új beléptető kapukkal kezdtük a munkát 2021-ben. Azóta folyamatos fejlesztés az épületben. Mindezek együtt a következő években nyugodt munkakörülményeket teremt majd a beköltöző cégeknek.